Jak złożyć zamówienie
Poniżej znajdziesz szczegółowe informację w jaki sposób:
- Utworzyć konto w sklepie internetowym
- Złożyć zamówienie w sklepie internetowym
- Zapisać się na Newsletter
Regulamin sklepu dostępny jest tutaj http://bmwcentrum.pl/regulamin-sklepu,p2.html
Wszelkie słowa, wyrażenia i akronimy występujące na niniejszej stronie i rozpoczynające się z dużej litery (np. Sprzedawca, Sklep Internetowy, Usługa Elektroniczna) należy rozumieć zgodnie z ich definicją zawartą w powyższym regulaminie Sklepu Internetowego.
- 1. Utworzenie konta
- 1.1 W celu zawarcia umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na prowadzeniu Konta w Sklepie Internetowym należy na stronie internetowej Sklepu Internetowego: http://bmwcentrum.pl/rejestracja.html w Formularzu Rejestracji podać następujące dane:
- 1.2.1 Niezbędne jest podanie następujących danych: adres poczty elektronicznej; login; hasło; imię i nazwisko; adres (miasto; kod pocztowy; ulica; numer domu/lokalu); numer telefonu kontaktowego, (wymagane dane oznaczona się znakiem "*").
- 1.2 Następnie należy zaakceptować Regulamin. Akceptację Regulaminu należy potwierdzić poprzez odhaczenie stosownego check-boxa informującego o akceptacji Regulaminu (zawiera on także link do Regulaminu).
- 1.3 Następnie należy kliknąć pole "Zarejestruj się" po czym Usługobiorca otrzyma na podany adres poczty elektronicznej link do procesu weryfikującego żądanie utworzenia Konta. Należy kliknąć na nadesłany link i w tym momencie zostaje zawarta umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na prowadzeniu Konta w Sklepie Internetowym.
- 1.1 W celu zawarcia umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na prowadzeniu Konta w Sklepie Internetowym należy na stronie internetowej Sklepu Internetowego: http://bmwcentrum.pl/rejestracja.html w Formularzu Rejestracji podać następujące dane:
- 2. Złożenie Zamówienia za pomocą Formularza Zamówienia
- 2.1 Klient wybiera interesujący go Produkt poprzez kliknięcie na nazwę lub zdjęcie Produktu widocznego na stronie Sklepu Internetowego. Do wyszukania danego Produktu Klient ma możliwość skorzystania także z wyszukiwarki dostępnej na stronie internetowej Sklepu Internetowego.
- 2.2 Klient zostaje następnie przekierowany na stronę Sklepu Internetowego, na której znajduje się opis wybranego Produktu, jego cena oraz informacja o koszcie dostawy. W zależności od Produktu możliwe jest wybranie również koloru lub innych parametrów dostępnych dla danego rodzaju Produktu. Jeżeli Klient chce kontynuować składanie Zamówienia powinien kliknąć pole "Do koszyka".
- 2.3 W tym momencie zostaje zawarta umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na umożliwieniu złożenia Zamówienia w Sklepie Internetowym poprzez wypełnienie Formularza Zamówienia i Klient w celu kontynuowania składania Zamówienia powinien kliknąć pole "Przejdź do koszyka", po czym zostaje przekierowany na stronę Sklepu Internetowego, na której:
- 2.3.1 Klient jest informowany o jednostkowej oraz łącznej cenie wybranych Produktów.
- 2.3.2 Klient wybiera sposób dostawy oraz płatności i jest jednocześnie informowany o ich koszcie.
- 2.3.3 Klient ma możliwość modyfikacji składanego Zamówienia (np. zmiana ilości lub usunięcie Produktów) oraz wybrania także innych Produktów poprzez kliknięcia pola "Kontynuuj zakupy".
- 2.3.4 Następnie należy kliknąć pole "Przejdź dalej" i Klient, który nie jest zalogowany na Konto, zostaje przekierowany na stronę Sklepu Internetowego podzielonej na dwie sekcje – dla Klientów posiadających Konto oraz dla takich, którzy go nie posiadają.
- 2.3.4.1 Klient, który posiada Konto podaje swój adres poczty elektronicznej i hasło do Konta oraz klika pole "Zaloguj". Następnie podaje nowe albo potwierdza wprowadzone już następujące dane: imię i nazwisko; adres (miasto; kod pocztowy; ulica; numer domu/lokalu; kraj) oraz numer telefonu kontaktowego, a następnie klika pole "Przejdź dalej".
- 2.3.4.2 Klient, który nie posiada Konta podaje następujące dane: imię i nazwisko; adres poczty elektronicznej; adres (miasto; kod pocztowy; ulica; numer domu/lokalu; kraj); numer telefonu kontaktowego oraz hasło a następnie potwierdza akceptację Regulaminu i klika pole "Dalej".
- 2.3.5 Następnie Klient zostaje przekierowany na stronę Sklepu Internetowego, na której wybiera dowód zakupu, ma możliwość dodania uwag do Zamówienia oraz na której znajduje się podsumowanie składanego Zamówienia, tj.
- 2.3.5.1 Określenie przedmiotu Zamówienia.
- 2.3.5.2 Jednostkowa oraz łączna cena wybranych Produktów, w tym kosztów dostawy oraz innych dodatkowych kosztów o ile takie występują.
- 2.3.5.3 Wybrany sposób dostawy oraz płatności.
- 2.3.5.4 Adres dostawy.
- 2.3.6 Następnie należy zaakceptować Regulamin. Akceptację Regulaminu należy potwierdzić poprzez odhaczenie stosownego check-boxa informującego o akceptacji Regulaminu (zawiera on także link do Regulaminu).
- 2.3.7 Następnie należy kliknąć przycisk "Wyślij zamówienie", po czym Klient zostaje przekierowany na stronę Sklepu Internetowego, na której znajduje się informacja, że Zamówienie zostało złożone – w tym momencie zostaje złożone Zamówienie w Sklepie Internetowym poprzez wypełnienie Formularza zamówienia.
- 2.3.7.1 Tak złożone Zamówienie wiąże Klienta jeżeli Sprzedawca niezwłocznie potwierdzi jego otrzymanie.
- 3. Newsletter
- 3.1 Celem zawarcia umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej Newsletter należy w zakładce "Newsletter" widocznej na stronie Sklepu Internetowego lub w trakcie tworzenia Konta wyrazić chęć otrzymywania Newslettera poprzez podanie adresu poczty elektronicznej, na który Newsletter ma być przesyłany, a następnie kliknąć pole "Zapisz" i w tym momencie zostaje zawarta umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej Newsletter.
- 4. Informacje dodatkowe
- 4.1 Informacja o metodach i środkach technicznych służących wykrywaniu i korygowaniu błędów we wprowadzanych danych:
- 4.1.2 W trakcie składania Zamówienia, do momentu naciśnięcia przycisku "Wyślij zamówienie" w pkt. 2.7. Klient ma możliwość samodzielnego korygowania wprowadzonych danych poprzez kliknięcie pola "Zmień dane” / "Zmień"i odpowiedniej zmianie danej pozycji w podsumowaniu składanego Zamówienia albo poprzez kliknięcie pola "Cofnij" i zmianie odpowiednich danych.
- 4.1.3 Weryfikacji lub korekty Zamówienia można dokonać także poprzez wysłanie wiadomości e-mail do Usługodawcy (Sprzedawcy) na adres kontakt@oryginalne-czesci.pl.
- 4.1.4 Usługobiorca ma możliwość zmiany danych wprowadzonych podczas tworzenia Konta w każdym czasie korzystając z opcji w ramach Konta.
- 4.2 Informacja o zasadach i sposobach utrwalania, zabezpieczania i udostępniania przez Usługodawcę (Sprzedawcę) drugiej stronie treści zawieranej umowy:
- 4.2.1 Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie treści zawieranej umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej następuje przez przesłanie stosownej wiadomości e-mail po zawarciu umowy.
- 4.3 Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie treści zawieranej Umowy Sprzedaży następuje na dwa sposoby:
- 4.3.1 Przez wysłanie Usługobiorcy na podany adres e-mail treści zawieranej umowy.
- 4.3.2 przez wydrukowanie i przekazanie Usługobiorcy specyfikacji Zamówienia oraz dowodu zakupu.
- 4.3.3 Treść zawieranej umowy jest dodatkowo utrwalona i zabezpieczona w systemie teleinformatycznym Usługodawcy oraz udostępniana na każde żądanie Usługobiorcy.
- 4.1 Informacja o metodach i środkach technicznych służących wykrywaniu i korygowaniu błędów we wprowadzanych danych: